sobota 13. října 2007

Co napsat nudné sobotě, sestávající převážně z čištění, vaření a nakupování coca coly? O čištění číst nechcete, věřte mi. Něco tak nechutného jsem ještě nečistila. Vaření není taky zrovna důvod k článku. Nejsem Jamie Oliver, abych se tu rozepisovala na úžasnou dokonalostí brambory. Zrnka rýže vlastně, brambory jsem dneska nevařila. A nakupování coca coly? Celé to bylo o tom, že jsem si řekla, že nebudu celý den sedět doma a když jsem ani po asi stém zavolání nesehnala parťáka na kino, šla jsem se podívat po nových brýlích a zeptat se na reklamaci iPodu. Nákup coca coly mi byl akorát poručen starším bratrem. Nicméně, přesto že tenhle den nebyl zrovna ukázkou inteligentního trávení volného času, nijak mi to nevadí. Jsem neskutečně ráda, že nemusím sedět devět hodin ve škole, poslouchat monotóní výklady a přijít domů naprosto vyřízená a prakticky neschopná jakékoliv činnosti. Jsem nedšená, že jsem dneska vlastně nic nedělala. Alespoň vydejchám ten týden, ale sotva co si v neděli večer řeknu: "Jé, to je tak příjemné nebýt v devět hodin ospalá." bude zase pondělí a celý ten pětidenní maraton začne znova od začátku...

Žádné komentáře: