středa 31. října 2007

Já bych nemohla být člověk, který tráví celé svoje mládí v podchodu, kde se scházejí záškoláci ze všech okolních škol. Potom co jsem dneska byla po dvou dnech ve škole zítra zase zůstávám doma a tím že nemám čtyřicítky horečky, ale jen nějaký nablblý kašel si připadám strašně provinile. Občas sama sebe nechápu - po bůhvíjak dlouhé době jsem trochu nemocná, navíc se tenhle týden prakticky neučíme, takže ten čas, který bych marnila ve škole budu marnit doma a alespoň se budu léčit a já se cítím provinile! Přitom nejsem nějaký snažílek co nemůže vynechat jedinou hodinu, protože by pak nebyl nejlepší ze třídy - naopak! Na učení jsem naprostý loser, který proplouvá studiem s odřenými zády a to že jsem se letos začala trochu učit ještě neznamená, že mě ta škola začala bavit. Tak proč se proboha cítím provinile?!

Žádné komentáře: