čtvrtek 25. října 2007

Já taky neumim být nemocná. Moje tělo má nějaký šestý smysl na to, být nemocné, když jsou prázdniny. Poslední dobou, když jsem nemocná, je nějaké volno. Ve školním roce pečlivě chodím do školy, i když je chřipková epidemie a všichni z mého okolí jsou doma. Ale sotva co se začne blížit nějaké vytoužené volno, začínám postupně smrkat a pokašlávat a hned co poslední školní den projdu vratama školy, porazí mě chřipka, která ale skončí přesně poslední den prázdnin. Proč nemůže mít moje tělo nějaký jiný šestý smysl? Třeba na logické předměty jako je fyzika nebo matika. Nebo na orientaci, na to taky nejsem zrovna expert. Nebo na něco strašně neobvyklého a skvělého. Třeba na výsledky testů. Můj šestý smysl by mi napověděl, že výsledek příkladu je 6x a navíc by mě navedl na správný postup. To by byl správný šestý smysl. Ale umět být nemocná na dny volna??

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jen si moc nestěžuj, aspoň něco... :)

Anonymní řekl(a)...

Myslim, že na matiku nikdy nebudeš mít 6. smysl, nehodí se to k tobě, aspoň je pak s tebou větší sranda:)...A to, že seš nemocná o prázdninách má tu výhodu, že si nebudeš muset nic složitě doplňovat a snažit se pochopit předměty určený k chápání:)