pondělí 29. října 2007

To je tak zvláštní. Tím že byly prázdniny a tím že príští týden prakticky neučíme nemusím dneska, nic dělat. I po bytě mám všechno co musím udělat hotové. Je to vážně nezvyklé, nemuset tu vyšilovat nad fyzikou nebo tu nepobíhat po bytě a uklízet. Nešla jsem do školy - mám svoje vytoužené volno a přijde mi, že je na tom něco špatně. Dokonce jsem konečně dala dohromady všechny informace o lyžích pro kamarády - na to jsem se chystala tak dlouho a pořád na to nebyl čas. Nemůžu uvěřit, že nemusím dělat vůbec nic. Můžu si jít s číst a nemusím si přitom vyčítat, že zanedbávám učení. Můžu si pustit film a nemusím si říkat, že marním čas sledováním televize. Na něco prostě musím zapomínat. Dřív nebo později prostě musím přijít na něco, co mi naruší tuhle vytouženou chvíli volna. Ale teď, když jí konečně mám, mi přijde, že by mi ani nevadilo muset zase něco dělat.

Žádné komentáře: