středa 14. listopadu 2007

Je sníh, je náledí, je zima! Konečně! Sama nemůžu uvěřit tomu, že mě to těší. Sice miluju sníh, ale ta pražská břečka není zrovna úžasná. Náledí je o nos a zima je vážně neuvěřitelná. Tak proč mě to těší? Asi prostě proto, že je to začátek zimy, lyží, Mikuláše a asi i proto, že je to konec toho nijakého a pošmourného období zvaného podzim. Zima se vyznačuje něčím konkrétním - sněhem, mrazem a náledím, zatímco podzim je naprosto nezajímavý. Ano, stromy mají krásně barevné listy, ale ty při cestě ze školy opravdu nevnímám. Navíc jsou většinou na zemi a spolu s vodou a bahnem už nejsou tak dokonalé. Zbývá bahno a déšť a jistě mi dáte za pravdu, že to není důvod k radosti. Takže bude taková katastrofa, když v rámci globálního oteplování zanikne jaro a podzim? V rámci ekologie, biologie a ostatních -gií asi ano, ale zrovna v tuhle chvíli, kdy se tu nezabývám nad všemi katastrofálními dopady, by to mě osobně nevadilo. Netvrdím, že za pár dní se tu nebudu rozplývat nad podzimem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To já mám ráda jaro, hlavně v Praze, to si zmizte nějaké jiné roční období