neděle 23. prosince 2007

Bolí mě pravá půlka celého těla. Včera jsem totiž byla na turnaji. Nebyla to zas taková námaha, bavilo mě to, konečně jsem doladila házení a vůbec - byl to úspěch, přestože jsme prohráli snad každý zápas. No jo no, byl to turnaj pro nováčky a my jsme doopravdy byli nováčci, popřípadě věční začátečníci jako já. A pravá půlka těla mě bolí proto, že házím pravou rukou a přitom se opírám o pravou nohu. Dobře, bolí mě celé tělo, přiznávám, ale pravá půlka víc.
.
.
.
Jednou jsem jeden svůj článek zakončila uprostřed slova. Dnes jsem to stejné (no, spíše dost podobné) viděla v jednom filmu. A mám chuť to udělat i teď. Nevím co psát. Ano, je to už stokrát omílaný problém, já vím, ale bohužel je to pravda.
.
.
.
Víte co je nejhorší na Vánocích? Když 23. večer přijdete do lednice pro něco dobrého a tam, všude kam se podíváte, je mrtvý, rozporcovaný kapr!

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Tak pořád lepší, než rozporcovaný hroch pod stromečkem.

Mářa řekl(a)...

m>> Proč rozporcovaný? Proč ne živý?