sobota 1. prosince 2007

Ráda bych psala na nějaké úrovni. Nemyslím tím, že bych chtla vyhrávat literární soutěže, ale myslím tím spíš maličkosti. Napřiklad psaní slušně. Jsou sice články, kde by spisovná čeština zněla spíš komicky, ale to jsou vyjímky. Mojí další zásadou se stalo nepsaní smajlíků do textu. Je to hloupé, psát pořád :)) nebo :D za každou větou. V neposlední řadě dodružuji nepsaní tří teček za větou, pokud to vhodné. Myslím že je velký rozdíl mezi:
Dneska jsem byla s kamarádkou v Čelákovicích na rozsvěcení stromečku. Bylo to zvláštní, Čelákovice jsou pár kilometrů za Prahou, ale hned mi to celé přišlo takové vesnické. Přitom v tu samou chvíli se rozsvěcel stromeček i na Staroměstském náměstí, ale myslím, že by se mi to tolik nelíbilo. Je to sice větší paráda, ale celé je to takové neosobní. A to přitom ani venkov nemám moc ráda. Tedy v porovnání s mým milovaným velkoměstem nemá šanci.
V těch čelákovicích to bylo stejně super... Dopoledne sme byly u tý kámošky ve škole. Nikoho sem tam neznala, ale byla to fakt sranda :D. A dostaly sme tam cukroví. Moje první letošní cukroví... Téda, tímhle dnem oficiálně začaly Vánoce.
Tak tedy šťastné a veselé.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mno Mářo, prohlásit že začali Vánoce, to je pěkně pitomý.

Anonymní řekl(a)...

hovnooo.....ještě nemam dárky,ani mi to nepřipomínej:)

Anonymní řekl(a)...

Hmm ... máš pravdu. Je to rozdíl. Vše spočívá ale na bloggerovi a na jeho čtenářích.

Mářa řekl(a)...

No jo, chybička se vloudí...