středa 16. dubna 2008

Příběhy bez pointy.

Všichni píší tak složité články. Jsou o nějaké věci, o které ví jenom autor, ale ve svém čláínku ji nezmíní, to znamená, že čtenář tomu článku nakonec vůbec nerozumí. Teda nevím jestli čtenář, ale já určitě. Vždycky když si přečtu nějaký takový článek, nevím co si o tom mám myslet. Je to k něčemu? Měla jsem to vůbec číst? Není nakonec tahle stránka určena jenom k vylévání srdcí těch autorů? Není to soukromé? Anebo jsem tak nechápava? Nakonec je to pěkný článek, chytře a zajímavě napsaný. Akorát má skrytou pointu. Třeba je to nějaký nový styl. Román, novela, povídka, fejeton a príběh se skrytou pointou. Chtělo by to pro něj nějaký název. Pointilismus už existuje a navíc to vůbec nesouvisí jak s literaturou, tak s pointou. Nevadí, třeba napadne něco vás.

(Nakonec bych asi měla zmínit, že mě tyhle články baví, pouze jim nerozumím a tento článek v žádném případě neměl urazit lidi, kteří takovéhle články píšou.)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Bylo mi tak hloupé ti sem psát jakési sáhodlouhé mě-odůvodňující komentáře, že jsem to vyřešila jinak :]

Anonymní řekl(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.