sobota 17. listopadu 2007

Lhář od Carla Goldoni (1707 - 1793) zasazený do současných Benátek naprosto předčil moje očekávání. Této hře jsem nevěnovala nijak zvláštní pozornost až do chvíle, kdy jsem při vstupu do sálu uviděla nápis "Kill the turists!". Příběh o lháři, který se postupně zamotává do svých "duchaplných výmyslů, plodů jeho nezkrotné obraznosti" provází lidstvo už od Antiky a přesto bylo toto představení překvapivé svým vtipem a originalitou. Slzy smíchu mi tekly zvláště ve chvíli, kdy Lelio (Jan Vondráček, který za tuto roli získal cenu Alfréda Radoka) velmi procítěně vypráví příběh z obchodního domu, kde se ztratil jako dítě. Spolu s Janem Vondráčkem na jevišti zářili Pavel Tesař, Jiří Wohanka, Vlastimil Zavřel, Marie Turková, Klára Sedláčková - Ottová, Michaela Doležalová a další.
Divadlo v Dlouhé

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Anonymní řekl(a)...

No jo, tahle hra byla vážně perfektní. A ta dramatická scéna z obchoďáku mě taky zlomila v pase. Vondráček byl tak perfektní, že zazdil i mého oblíbence Pavla Tesaře.

Mářa řekl(a)...

nelia>> Pavel Tesař je taky můj oblíbenec a myslím že byl s Vondráčkem tak na stejné linii. :)

Anonymní řekl(a)...

bylo to nejlegračnější představení, co jsem viděla za poslední dobu :)

Anonymní řekl(a)...

Naprosto perfektni:D