středa 12. prosince 2007

Konečně vím, o čem je Čaroděj ze země Oz. Vždycky jsem to tak nějak tušila, ale dnes jsem si ve školní knihovně, o které jsem zjistila, že vůbec není tak divná jako byla vždycky, pučila anglické, nepochybně zkrácené vydání. Ale mě to bohatě stačilo, šlo mi o to, znát základní zápletku.
Vůbec, návštěvou nové školní knihovny jsem si zase jednou uvědomila, jak mě ty knížky baví. Byla jsem úplně nadšená a zároveň naštvaná, že nemám víc času si to tam prohlédnout. Poslední dobou objevuji spoustu knížek, ale bohužel na ně vůbec nemám čas. Mám ve svojí knihovničce poličku, kde mám knížky které si chci v nejbližší době přečíst. Právě teď je jich tam 7 a to jsou jenom ty, co v knihovně zrovna měli. Jinak je jich asi třikrát víc.
A přesto že vůbec nestíhám si ty knížky číst, doufám, že tohle stádium objevování knížek mi vydrží ještě hodně dlouho.

Žádné komentáře: