čtvrtek 14. února 2008

Comeback

Dočkali jste se. Jsem zpátky.
Proč jsem s psaním článků vůbec přestala? Ani vlastně nevím - bez jakékoliv odezvy to po čase přestává být zábavné. S každodenní únavou ze školy to začíná být vyčerpávající. A hlavně moje dny nebyly poslední dobou zrovna inspirativní.
Proč jsem znova začala psát? Chystala jsem se pustit se zase do práce už dýl, ale proč zrovna dnes? Dnes se mi potvrdilo, že můj každodenní výlev myšlenek nebyl zas tak zbytečný. Že by to možná mohlo i k něčemu potěšujícímu být. A hlavně jsem si řekla, že nechci být součástí té vlny bloggerů, která ve stejnou dobu, se vší grácií a popularitou mezi kamarády, začne psát příběhy z jejich vlastně docela obyčejného, každodenního života a pak zase tiše a nenápadně psát přestanou, protože už "to prostě byla nuda".
S novým začátkem ale přichází i nový režim. V první řadě se zase vrátím k těm přášerným nadpisům. Vymyslet nadpis chce hodně trpělivosti, ale asi mají nějaký význam...
A za druhé, nebudu každný den psát křečovité a strojené články. Budu psát podle nálady. Jednou za tři dny nebo taky třikrát za den...
Tak doufejme, že se z toho něco vyvine!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Souhlas. Do článků se nesmíš nutit. Hodně štěstí.

Anonymní řekl(a)...

1)JUHUuUUUU!!!!!!! SLAAAAAAAVAAAAAA!!!! MAAAAŘA SE VRÁTILA!!!!!
2)Nadpisy jsou bezva věc. Říkají toho hodně o autorovi... i o tom, jestli má vůbec smysl ten článek číst:)
3)JUHUuUUUU!!!!!!! SLAAAAAAAVAAAAAA!!!! MAAAAŘA SE VRÁTILA!!!!!