středa 20. února 2008

Pouhé stěžování si

To yoda-speak I found out a convertor. Yes, hmmm. But only in english and, it is because my blog is in czech this is my last yoda-sentence. Hmmmmmm.
Jak jste jistě sami pochopili, zřejmě zrovna nemám jeden z těch super vytížených týdnů, kdy nevím jaký předmět se dřív učit a proto mám čas objevovat Yoda-speak convertor. Mám totiž prázdniny - studentovy svaté dny. A já je trávím na chatě s rodiči. Respektive vždy s jedním rodičem, který se dnes vystřídal za druhého rodiče. Den tu končí ve čtyři hodiny odpoledne - to totiž přestanou jezdit vleky a od této chvíle se dá tak maximálně hrát hry na PSP mladšího bratra. Za chvíli ve mě bude přeborník ve vraždění nevinných žížalek (pro nechápavé - Worms). Až tohle bude číst táta, určitě se bude hrozně rozčilovat, jak je to všechno zbytečné, jak jsme sem vůbec nemuseli jezdit a mohli jsme teda klidně zůstat v tý zasmraděný Praze, když jsme teda pořád tak nespokojený... Promiň tati, ale to jsme klidně mohli. Ale abych nebyla jenom zlá a neposlušná puberťačka, lyže mám ráda. Takže od rána (tzn tak 11:00) až do chvíle, kdy mě naštve počasí, únava nebo cokoliv jiného a já jdu domů, je to tu fajn. Zvlášť když tu potkám spolužáky - ty kterých nemám tak plné zuby, že jsem kvůli nim vlastně ráda, že můžu být na chatě s mladším bratrem, ketrý neustále říká nějaké jedenáctileté věci, než abych s nima byla zavřená v jedné místnosti průměrně 8 hodin denně.
Konec stěžování si, konec nesmyslnému výlevu myšlenek. Protože jsem delší dobu neměla přístup k internetu, nevěnuju se tomuhle článku tak, jak bych měla. Proto ho utnu vlastně v půlce. Alespoň ty mé šílené výlevy nebudete muset louskat moc dlouho. Omlouvám se, příště to snad bude lepší...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Šílené výlevy? žádné šílené výlevy... píšeš moc hezky... prázdniny utíkají a já se ani nestačím divit... jsem v zasmrděný Praze ale jsem tu ráda... až na to že se furt flákám a chodím ven s kamarády jsem nic neudělala za celé prázdniny... a asi nic ani nehodlám dělat... tak krásný zbytek těch už tak krátkých prázdnin :) Terez

Anonymní řekl(a)...

Terez>> Ty jsi ta Terez z kvarty, nebo jiná Terez? Nicméně díky za pochvalu, díky za komentář - potěší... Mářa (Ách jo, jakmile jsem na jiném PC, neumím napsat komentář pod svým jménem. Všechny hesla mám automaticky uložené a asi jsem to nějak zapoměla. Takže pardon za 'anonymní' komentář. obdivuji vás, že to s tím mým blogem zvládáte... :))

Anonymní řekl(a)...

Mářa: Jojo jsem to já... nedokázala jsem zformulovat větu podle které bys to pochopila a která by aspoň trochu dávala smysl... pochvala je oprávněná a zasloužená a komentář je první za dlouhou dobu co sem chodím... a s tvým blogem to tedy moc nezvládám... celkem vůbec... takže taky pardón za anonymní komentáře... Ter.