pátek 22. února 2008

Jak nahradit zameškané tréninky? Asi by to šlo i lépe...

Táta mě pokaždé, když ho jenom napadne, že by mohl jít na běžky, nutí, abych šla s ním. Na moje výtky, že běžkovat neumím a že v sekundě na lyžáku to byla taková katastrofa, že mě na běžky už rozhodně nikdo nikdy nedostane většinou reaguje nějakým "Ále, to se naučíš a uvidíš jak tě to bude bavit." Obvykle se zašklebím a na běžky doopravdy nejdu, ale dnes jsem si řekla, že tu zkusím - stejně musím nějak nahradit zameškaný trénink. Přála bych vám, vidět mě na běžkách. Kdyby se počítal nějaký průměr z dobré nálady během týdne, po této podívané by se ten váš zvýšil minimálně o polovinu. Tátovo "no vidíš jak ti to jde" beru s nadsázkou, zvlášte potom, co mě na začátku naší výpravy poučil o tom, jak jako zkušený otec ví, že dětem se nesmí nadávat, když jim něco nejde, protože výsledku se tím doopravdy nepomůže. Na děti se musí strategicky... A tak, i přes to že ke konci se čas mezi jednotlivými škobrtnutími, překříženími lyží a jinými začátečnickými chybmi maličko zvětšil, myslím že do doby, kdy zase zameškám tři tréninky po sobě, navíc před jakýmsi turnajem, se budu na tátovo lákání na běžky zase jenom šklebit.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

já jsem se na běžky od sekundy nepostavila a upřímně tě obdivuju, že se ti na ně chtělo :)