sobota 22. března 2008

Ach jo

Připadám si jako odpad společnosti. Slova jako blogísek, mocinky nebo muck říkám jenom v ironii. Náš pes se nejmenuje nějakým exotickým a moderním jménem jako Charlotte nebo Chelsea. Můj cíl je naučit se rozumě psát můj názor na aktuální problémy. Podle toho, co jsem za poslední hodinu zase našla na internetu bych radši měla psát pořád dokola o tom samém povrchním tématu, měla bych se tvářit hrozně světaznale při psaní recenzí na filmy z multiplexu a měla bych si obarvit vlasy na černo a nechat si ustřihnout patku.
Abych vám to vysvětlila: nějak se mi povedlo objevit všemožné blogy a profily (Jo, nesmím si zapomenout udělat profil na lide.cz. Nebo radši na libimseti.cz - ten má tu mocinky supeeer reklamu.) mých bývalých spolužáků. To znamená mých vrstevníků.
Tenhle článek by mohla završit nějaká taková slečna rozzuřeným komentářem o tom, jaká jsem neskutečně zlá a podlá mrcha, která si nečeše vlasy. Ách, to by byla sladká třešnička na mém dortu opovržení!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Obrať to naruby - to ty jsi ta úžasná. Chodíš na gympl, čteš, koukáš na dobrý filmy, posloucháš super hudbu a nezáleží ti na tom, jestli jsou tvoje vlasy černé nebo hnědé, učesané nebo ne. To znamená být hýčkaným článkem společnosti, takových lidí moc není, jsi jedním z vzácných exemplářů.

Anonymní řekl(a)...

"Just because you are unique does not mean you are useful."
- řekl někdo chytrej.
Já ale taky zastávám originály. Hlavně bych neřekla, že celej svět v našem věku je "mocinky coool". Ani emo. A to, že nepatříš k těmhle lidem, neznamená, že neexistujou lidi, který jsou stejný (podobný) jako ty.

Mářa řekl(a)...

Vždyť já vím :))

Anonymní řekl(a)...

Mářo, vřdyť ty slova skoro nikdo neřiká.Snad jen v ironii, takže se neboj, že tim, že to neřikáš ani ty, nějak vybočuješ z řady.Kolik je emařů?Taky ne tolik.Takže jsi vlastně celkem normální a ne nějakým výstřelkem společnosti nejsi,neboj. :)

Anonymní řekl(a)...

Nedementí blog ... no zírám. Ted se musí zhroutit vesmír nebo tak něco.