čtvrtek 20. března 2008

Závislost

Já a závislá? Pche! Na čem asi? Na coca cole? Na chipsech? A vůbec celkově na nezdravém jídle? Jooo, ale to není žádná závislost, to mi akorát chutná. Já přece nejsem závislá - neberu drogy, nejsem permanentně opilá v největším pajzlu v Praze a co je na tom, že když nám pár dní nešel internet, já vůbec nevěděla, co si mám počít? Dobře, přiznávám, často mě napadalo: "To je zajímavý, to si vygoogluju." a pak jsem si v panické hrůze uvědomila, že to nejde. Ale to je přece normální, sháním informace, to je všechno...
Kašlu na to, přiznávám - vážně k životu potřebuju internet. Vždyť já ani nevěděla, kdy mi jede autobus! Nemohla jsem si pečlivě prostudovat mapu, když jsem jela na neznámé místo a musela jsem spoléhat na to, že ten dav by mohl jít taky do nemocnice, když široko daleko nic jiného není. A co teprve celý on-line svět - já byla šest dní doslova odtržená od civilizace! Divili byste se, ale život se teď odehrává po síti, ne nějaké akce ve městě, všichni jsou přece na nyxu! A i kdybych se chtěla zabavit třeba filmem, nemohla jsem - nešel net a já neměla jak zjistit, co dávají, popřípadě jsem si nemohla stáhnout titulky na filmy v počítači. Na internetu závisí úplně všechno!
A to jste neviděli nás s bratrem - naprosté zoufalství a nekonečná nuda. První den jsme byli schopni třeba 10 minut sedět a zírat do zdi. Ale postupně jsme to zpracovávali, koukali na stále stejné filmy a seriály. Pravda, trochu jsme náš absťák zmírňovali internetem na telefonu, ale to víte - není to ono.
Teď už ale internet zase běží a já jsem strávila poslední dvě a půl hodiny non-stop projížděním všech stránek, fór atd. které jsou v mém každodenním okruhu - tzn. že je navštěvuji každý den a tak tam většinou není nic moc nového a projedu je za chvíli - rozhodně ne za dvě a půl hodiny. A to jsem se ani moc nezasekla na ničem jiném...
Hmm, tohle nemůže být moc zdravé.

2 komentáře:

BrTstvo řekl(a)...

neboj, zavislosti te jeste cekaji `o]

Anonymní řekl(a)...

Jo, tak tos objevila brzo, že seš závislá... :)
Stejně to nepochopím. Já se bez netu klidně obejdu, nechybí mi ani trochu. A stejně bych asi našla nějakou závislost, kdybych hledala...