středa 4. června 2008

No jo, vždyť už jdu!

Vy, kteří jste zítra nebo v pátek zkoušení, píšete test, nebo jinak bojujete o dobré vysvědčení, nečtěte si tenhle článek dříve než se vám uzavřou všechyn důležité známky. Mohli byste mi ublížit...

Právě jsem na vrcholu blaha. Teda - spíše někde v základním táboře vrcholu blaha, nicméně blížím se ke špičce. Všechny důležité známky mám uzavřené na té lepší polovině X/Y. Zítra píšu poslední dva testy, na které se naučit není nějká extra námaha - vlastně si stačí jenom přečíst jednu učebnici a prolítnout druhou. Před chvílí jsem se vrátila z kina z velmi odpočinkového Indiana Jonese, mám nacpané břicho cheesburgerama, popcornem a tyčinkou, v lednici možná ještě je nějaká cocacola, není mi vedro, nejsem unavená a navíc - jako bonus, mi táta přines z práce nový monitor, takže mám konečně nějaké místo na stole. A ještě k tomu jsem dostala celých 80Kč k dobru. Jo, jo, nestěžuju si.

Nutně si musím uklidit pokoj. Už jsem s o to několikrát pokoušela, ale vždycky mi do toho něco vlezlo. (Jé, právě jsem zjistila, že ztenčením monitoru je více vidět moje superúžasná korková zeď, na které je přišpěndlen snad každý papír, co mi kdy přišel do ruky!) Jak se tentokrát proboha donutím si uklidit? Zkontrolujete mě?

Moje náhlé uvědomění o úžasnosti mé momentální situace pomalu vyprchává a nahrazují ho myšenky na už jednou nepodařenou instalaci Wordu a na to, jak se s tím budu muset zase dva dny prát. Navíc si moje rozjařená mysl začíná vzpomínat na šuplík za mými zády, ve kterém tiše leží učebnice dějepisu a čeká, až se pohroužím do jejího světa starověkého Říma. Raději bych se do toho měla pustit...

Žádné komentáře: