sobota 12. července 2008

Otupený mozek

K čemu čtu všechny ty knížky, když si pak ani nemůžu vzpomenout, co jsem četla, o čem to bylo a jak se mi to líbilo? Nedávno jsem přišla na to, že ze všech těch knížek, co jsem přelouskala si jich pamatuju jenom pár. To je k naštvání. Možná je to jen tím, že si teď zrovna chci vzpomenout na všechny najednou, sama od sebe. Asi kdyby to vyplynulo z konverzace, vzpomenu si hned.
Jsem dobrá, takhle uklidňovat svoje vlastní záchvaty rozhořčenosti. Není to něco jako povídat si sama se sebou? Způsobuje mi dlouhé nic nedělání (rozuměj nechození do školy), že se mi otupuje mozek? Teda - o prázdninách bych nespočetla ani trojčlenku, ale že už bych si mluvila sama k sobě? No, možné to je. Rozumná témata na článeky ne a ne vymyslet a když už něco malého přilétne, nejsem schopna to rozvinout do smysluplného článku.
Raději půjdu spát, moje večerní nevolnost se zase ozvala. Už jsem vám říkala, jak poslední dobou mě každý večer bolí v krku? Přes den mi nic není a večer nemůžu ani polknout. Zvláštní...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kinhy sú viac ako úžsné len pamäať je k tomu niečo iné :)