pondělí 1. září 2008

Mise splněna

Zvládla jsem to! Odjela jsem s rodiči na dovolenou do Anglie s několika cíly, kterých jsem chtěla dosáhnout. V první řadě přežít. To se mi očividně, s většími i menšími potížemi, podařilo.
Mým dalším milníkem k úspěchu bylo sehnat tričko s vyplazeným jazykem - znakem Rolling Stones. Právě si čtete článek hrdé majitelky tmavě šedivého trička s červenobílým rádoby sepraným obrázkem vyplazeného jazyku a bílým stejně rádoby sepraným nápisem Rolling Stones. V neposlední řadě jsem sehnala úžasně nádherný tlustý sešit, který bude tento rok vymění můj modrý sešit s kolečky a bude se místo něj starat o to, abych nosila domácí úkoly, psala testy a chodila na domluvené schůzky včas připravena na všechno. A jako bonus jsem sehnala ještě jeden krásný sešit se sluchátky. S těmahle sešitama jako by se člověk do toho podivného domu, kam nás zavírají na dlouhé a předlouhé hodiny do podivných pokojů s pomalovanými stoly skoro i těšil. Ale to je jen taková malá iluze. Ve skutečnosti jsem si už vymyslela úžasný plán jak letos těm drastickým rukám zákona uniknout. Nemůžu vám ho prozradit, udělali by jste to taky a bylo by to moc nápadné. Jediné co vám můžu říct je, že k tomu potřebujete pomoc minimálně jednoho člověka. Mám dokonce i plán B, kdyby se něco nepovedlo. Ten vám klidně prozradím. Až půjdete zase do školy (a nezáleží na tom, jestli už zítra jako všichni nebo až v pondělí jako já a lidé, kteří se mnou chodí do školy), zamyslete se nad tím, které dveře doma jsou nejpevnější, chyťe se futra a nepusťte se, ani když vás budou tahat za nohy. Pro dodání vetší autentičnosti můžete křičet a jako sebeobranu můžete i kopat. Zkuste to, myslím, že by to mohlo vyjít. V nejhorším vás po čase odvezou do takového velkého domu s mřížemi, ale nebojte se, slyšela jsem, že jsou tam velmi hodní. Lidé tam nosí bílé pláště a starají se o vás. To je lepší než škola, nemyslíte? Všechno je lepší než škola. "I ten nejhorší den na moři je lepší, než nejlepší den ve škole." Měla jsem si to tričko s tímhle nápisem koupit a vzít si ho na první školní den. Pan profesor třídní by ho určitě ocenil.

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

DObrej článek...jsem jednou zavítám a koukám,že ti pudou slohy v tý naší školce.Hele ale kdybys udělal repec jako já(což by ale znamenalo,že bys musela bejt nejdřív stejně blbá jak já)tak by se ti do naší třídy chtělo.Já se tam těšim:D:D:Dzní to naprosto divně,skoro jako zneužití slova těšit se,ale je to tak.xD