neděle 5. října 2008

Chtěla bych se zeptat...

Tak tu tak sedím, poslouchám rádio a přemýšlím o Woody Allenovi, Meryl Streep, Colinu Firthovi a jedné zajímavé myšlence z knížky, co teď čtu. Hlavní postava tam mluví o tom, jak ráda čte knihy a že ty knihy soudí podle toho, jestli by po přečtení chtěl, aby autor byl jeho kamarád a on mu mohl kdykoliv zavolat. Chtěla bych, aby mým kamarádem byl Woody Allen, abych mu mohla zavolat a popovídat si s ním třeba o jeho filmu Anything Else (Cokoliv), který jsem dneska viděla. Chtěla bych s ním jít do parku a on by mi radil jako David Dobel radil Jerrymu Falkovi. Aby mi vstoupil do života a zásadně ho změnil. Anebo bych chtěla kamarádit s Meryl Streep a jít s ní na kafe. Chtěla bych se Colina Firtha zeptat, jak se pořád má. Chtěla bych se zeptat Micka Jaggera, jestli má rád hroznové víno. Co by asi Annie Leibovitz myslela o mojí korkové superzdi? Měla bych tolik otázek pro tolik lidí! Mám ráda většinu lidí co znám, ale jen málokdo je dostatečně inspirující. Není moc lidí, kterých bych se zoufale chtěla zeptat, jestli se taky bezdůvodně usmívají na veřejnosti, jenom aby donutili lidi kolem sebe přemýšlet: "Proč se ta holka naproti proboha usmívá? Přemýšlí o něčem hezkém? Nemám rtěnku na zubech? To už jsem si zase pokecal tričko? Nebo jí v těch sluchátkách hraje něco vtipného?" Ráda žiju s představou, že možná někdy alespoň trochu ovlivním někoho neznámého.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já bych zas chtěla mít za manžela Kurta Cobaina...;)
A ano. Ráda jsem středem pozornosti a ráda tak ovlivňuji ostatní,

;*

Anonymní řekl(a)...

Čau Mářo!

Chápu, že chodit s Meryl Streepovou na kafe by bylo asi lepší, než chodit na kafe se mnou, ale to už je život, no.. :D
Ach jo, dostala jsem další 4 z matiky, asi ze mě nebude žádný slavný génius jako můj prastrejda (hihi!), ale spíš skončím jako trapná zatrpklá prodavačka ve Vackovi. Jak zdrcující skutečnost.

Mářa řekl(a)...

Nelia>> Chodit na kafe s tebou je stejně super jako s Meryl Streep. A s tou matikou - alespoň nebudu sama. Budem si u těch pokladen aspoň moct povídat o tom, jaké ambice jsme měli a jak nám to ta fyzika a matika zkazily ;)