čtvrtek 9. října 2008

Ách jo. Zase.

Dospěla jsem do stavu naprosté zoufalosti. Můj život se točí kolem školy, kafe a počítače. Jediné co dělám je, že půl dne přemáhám ranní rozespalost a druhou půlku dne kafem zaháním školní unavenost. K večeru většinou usnu jak zabitá a v noci se začínám učit.
Nedávno jsem si říkala, jak se ze mě stal pravý student. Odpoledne v kavárně, o víkendu s kamarády... Teď mi došlo, že jsem zanedbala ostatní části týdne. Ráno zničená, ve škole neučesaná, doma unavená a o víkendu relaxující. Akorát utrácím peníze a řeším, co si o mě ostatní myslí. Vážně. Káťa měla pravdu. Hlavně abych nevypadala moc střeštěně nebo hloupě, ale abych zároveň byla zajímavá. Pff! Trapné. Upjaté. Vždycky jsem si přála, aby si lidi o mně řekli: "Wow! Ta je cool!" Možná bych si nejdřív měla sama o sobě začít myslet, že jsem cool. Ale na to jsem moc unavená.

Žádné komentáře: