pondělí 13. října 2008

Je Opencard cool?

Stalo se něco neuvěřitelného. Asi se blíží konec světa. Nebo jsem se najednou objevila v paralelním vesmíru, kde je všechno stejné. Všechno až na jednu maličkost. Dneska jsem si byla koupit tramvajenku. Byla jsem psychicky připravená na hodinovou frontu, krátkou hádku s protivnou úřednicí o tom, že nemám všechny potřebné i nepotřebné dokumenty, dokonce jsem počítala i s tím, že se z Anděla budu muset přesouvat na Karlovo náměstí, protože slavný Opencard nebude tak cool jak se tváří. Jak jsem byla překvapená, když fronta byla poměrně snesitelná, úřednice mladá a příjemná, nepotřebovala jsem žádné doklady, dokumenty ani potvrzení a celá transakce proběhla za pár minut. Mám nahranou čtvrtletní tramvajenku do Opencard, která možná je doopravdy cool. Teď akorát čekám, že až mě bude kontrolovat revizor, zjistím že to celé byl podvod, zjistím že jsem nezašla na nějaký další úřad, zjistím že Opencard kupony ještě neplatí... Zjistím prostě něco, co vše navrátí zpět do normálu a potvrdí mi, že je opravdu neuvěřitelné, aby se problémy spojené s DPP tak najednou vypařily.

Žádné komentáře: