středa 15. října 2008

URL adresa

Dokázala jsem to! Odolala jsem své obvyklé touze jít po škole spát a být aktivní o to déle do noci. S vypětím všech sil jsem překonala odpolední únavu. Třeba se mi i podaří dostat se do normálního režimu. Tak jako tak je teprve 23:00 a já už se chystám do postele. Oberu ze sebe všechny vlasy, které poslední dobou neustále všude trousím (asi měním kožich na zimní), zabalím si věci do školy a usnu jak zařezaná. Uch, už se na to těším.
Měla bych na vás dotaz. Už delší dobu si lámu hlavu nad novou url adresou tohohle blogu. Ta stávající je pěkně hloupá, původně měla být prozatimní, než vymyslím něco inteligentnějšího. Jako že třeba týdenní nebo měsíční. No, rok by mohl být ten pravý čas na změnu. Napadá vás něco úžasného a vystihujícího? A hlavně - napadá vás něco, co nebude mít nikdo jiný, tak jako mojí předchozí adresu? Byla bych vám moc vděčná.
Vyrušil mě bratr tím, že mi švihal nad hlavou nafukovacím světelným mečem. Ztratila jsem nit a navíc musím jít ten meč vyzkoušet taky...

Žádné komentáře: