neděle 19. října 2008

Už zase

Já se prostě nikdy nepoučím. Pokaždé to udělám znova a pokaždé jsem z toho zhnusená. Objevila jsem blog nadepsaný "blog jedné zhýčkané pražačky". Řekla jsem si "to zní dobře, třeba mi ten blog bude i sympatický", klikla jsem na odkaz a... znova jsem se zklamala ve svých vrstevnících. Ten blog píše asi 20 letá slečna, co tráví veškerý čas v hospodě a nosí tričko s nápisem "I am not drung enough to date you". Její články jsou o tom, jaké barvy a střihy vlasů měla v posledních pěti letech a na jaký kdy byla - cituji - kalbě. Ách jo, jediné co schází je eMo píSmO. Proč to všichni dělají?Akorát ostatním vyplácávají adresy. Ale zase nemůžu říct, že bych chtěla svůj blog prezentovat pod adresou www.muriel.blog.cz.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Člověk si musí dávat bacha - blbost útočí za všech stran!:)
PS: K minulému článku: aby tě to vystihovalo, musíš si ten název vymyslet (obávám se) sama:)

Janík řekl(a)...

To je jak tetička Muriel z Harryho Pottera :D
Měl bych s těma smajlama dát pokoj...