pondělí 20. října 2008

Složka Fun

Ztratila se mi složka Fun. V záložkách jsem měla složku Fun, kde byly všechny bezvýznamné a nezařaditelné odkazy na stránky všeho druhu. A teď se mi ta složka ztratila. Není omylem přesunuta jinam, není omylem v liště místo ve složce bookmarks... Prostě není, zmizela, rozhodla se že už ji nebaví sedět na jednom místě a vydala se vstříc dobrodružstvím virtuálního světa. Zajímalo by mě, kde teď. Myslíte že je na stránce, kde pes olizuje obrazovku? Anebo třeba na nějakém chatu. Co když se dostává do depresí z blogů malých holčiček? Může se složka přes internet přihlásit na nějakou slavnou univerzitu? Myslíte že moje složka Fun chodí na Harvard? A jak jí přesvědčím, aby se vrátila? Měla jsem v ní spoustu důležitých odkazů! Ale jak já můžu konkurovat touze po vzdělání na jedné z nejprestižnějších univerzit světa. A když ne tomu, pes olizující obrazovku je prostě moc velký soupeř.
Jdu si založit novou složku Fun. To funguje na stesk - náhrada. Ach jo, hlavně aby se jí něco nestalo...

Žádné komentáře: