úterý 21. října 2008

Úkol na francouzštinu

Za úkol na francouzštinu máme na francouzských annoncích najít 3 příbytky a nějak je popsat. To ale není důležité, důležité je, že ode dneška začínám šetřit a až budu jenom trochu veklá a schopná se o sebe postarat, koupím si zámek ve Francii a budu tam žít. Já ty domy naprosto miluju! Jsou tam bílé domečky s modrými okenicemi schované uprostřed bujné zeleně, jsou tam zámky, na kterých by se u nás dělaly prohlídky pro rodiny s dětmi, jsou tam kamenné domy s kulatou věží! S věží!!! Já chci dům s věží! Naproti našemu domu máme úžasný dům s věží a když jsem byla malá, byl to pro mě krásný zámek, ve kterém jsem chtěla bydlet jako princezna s vyšívanými šaty až na zem se sukní s obručemi a spoustou spodniček. A teď, při úkolu na francouzštinu objevím kamenný dům s věží uprostřed Francie ještě lepší, než ten dům naproti, který ještě dnes jeho majitelům tiše závidím. A co teprv ten krásný dům s dřevěnými parketami, francouzským oknem, krbem a dřevěným obložením stěn! Jediné co potřebuji je asi tak půl milionu Euro. A když bych si nevybrala mezi domy na Francouzském venkově, byt se štuky a vysokými stropy uprostřed Paříže je všechny nahradí. I ten zámek s obrovkou zahradou, stájemi a jinými stodolami. Ale na ten bych bohužel potřebovala šetřit trochu dýl. To je poprvé, co chci přesně dodržet zadání úkolu - najít si úžasné bydlení ve Francii, posoudit jeho plusy a minusy, zjistit jestli cena odpovídá nabídce a přestěhovat se...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

taková coool slečna co je vždy nad věcí a takový infantilní nápady?

Anonymní řekl(a)...

To nejsou infantilní nápady! To jsou skvělý plány!:) Taky se mi hrozně líbilo hledat to vydlení, ale tolik toho asi nikdy neušetřím;) Nezbývá než si vzít nějakýho hrozně bohatýho krásnýho džentlmena:D

Janík řekl(a)...

A ještě v tý věži prince, ne ? :D

Anonymní řekl(a)...

Myslim, žš jediné,co vlastně nejvíc budeš potřebovat je hodně bohatý manžel...:))