středa 1. října 2008

Sušička

Sedím tady v posteli a s každým zatočením sušičky čekám, kdy se ozve jindy tak otravný pískot - hlášení, že prádlo je usušeno. Chtěla jsem jít spát už dávno, ale ve chvilkovém pomatení smyslů jsem si hodila svoje v tuhle chvíli jediné džíny do pračky a zmáčkla tlačítko ON. Mezitím si máma nacpala sušičku svým oblečením, kterého je tolik, že to ta sušička snad ani nezvládne usušit. A tak tu čekám a bedlivě poslouchám, jak je na tom, abych měla v čem jít zítra do školy.
Venku strašidelně fouká a mě po týdnu stále bolí v krku. Chce se mi spát a uvědomila jsem si, že jsem nenapsala úkol na francouzštinu. Pomalu se smiřuju s tím, že asi půjdu do školy v mokrých kalhotech, znova prochladnu a znova nastydnu.
Přes zavírající se oční víčka už ani nevidím na obrazovku. Jdu to prádlo řešit násilně!

Žádné komentáře: