neděle 25. ledna 2009

Šaty, nehty, boty, šílenství

Už je to deset dní a já vám stále nemám co říct. Moje mysl je zahlcena myšlenkami o žlutých šatech, červeném laku na nehty, šedivých botách na podpadku, novým sestřihem, který se mi, jak už to tak s mými novými sestřihy bývá, vůbec nelíbí a vůbec takovými holčičími věcmi. Nerozumím tomu, asi se moje těo stále ještě vzpamatovává z příšerného zážitku ukončování pololetí a odmítá stejné dva týdny, jako předchozí dva týdny testů, přemýšlet o čemkoliv inteligentním.
Doufám, že je to jenom zotavovací období. Nepopírám, že to není zábava bojovat proti kousání nehtů rudým lakem na nehty a kvůli období maturitních plesů přemýšet, co si vezmu na sebe a jaké boty si koupím, ale potom to přestane, že jo? Dlouho bych tohle holčičí období asi nevydržela.
Uvidím za týden. To bude po prvním plese, bude to druhý týden po konci testů... Snad. Teď se ale musím jít postarat o svoje poprvé v životě vyrostlé nehty.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak co bude s novým článkem, hmm?

PS.: Jak moc vyrostlý ty nehty jsou? Jsem geniální, viď?

Mářa řekl(a)...

Do nového článku se jdu právě pustit a nehty jsou vyrostlý tak, že už jsem je několikrát stříhala. Nůžkama! Jsi geniální, jak jinak ;))