úterý 6. května 2008

Dámy a pánové, řekněte dobrý den mému 100. článku na tomto blogu!

Prosím, prosím, prosím! Ať je ze mě Spiderman! Mám na noze obrovský červený flek doplněný velkou boulí - doufám že ta věc, co mě kousla byl ten zmutovaný pavouk. Třeba se ráno probudím a budu mít strašné svaly a sílu a z rukou mi budou tryskat pavučiny. No ale protože jsem holka, bude to všechno růžovofialové, což je docela škoda, ale tak nemůžeme být se Spidermanem úplně stejní. Mohla bych vstávat mnohem později a do školy doletět ze stromu na strom. Ráno v parku stejně nikdo nechodí, takže mě neuvidí...

(o pár vteřin vnitřního boje později)

Já se nechci ráno probudit a zjistit, že mě kousnul jenom komár. Komáři jsou nudní - nedají vám žádné superschopnosti, takže se o vás nenapíše komiks, nenatočí film a nebudete dětským idolem a musíte uznat, že to vážně za nic nestojí. Ani za těch pár vteřin, kdy se vaše fantazie ujme vlády nad zdravým rozumem a behem pár vteřin vám před očima vykreslí zářnou budoucnost coby růžovofialového spidermana.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Naděje umírá poslední ;] abys věděla, moc bych Ti to přála :]