úterý 20. května 2008

Čeká mě déja vu?

Právě jsem čtyři hodiny v kuse dělala prezentaci, při které jsem mimo jiné zjistila, že když hledáte informace o Fidelu Castrovi a o aktuální situaci na Kubě, v rámci celosvětového šíření Marxistické myšlenky se vám zpomalí ten ošklivý, imperialistický, kapitalistický počítač na úplné minimum, takže se práce ještě zpomalí. Možná by to šlo vypočítat. W= F * s = síla daného komunistického režimu * vzdálenost od místa, o kterém hledáte informace (v mém případě tedy od Kuby) = rychlost vašho počítače. Jednoduché!
A co budu dělat teď? V 0:32? Spát? Áhahahehehoho! (*hysterický smích lehce zaměnitelný za hysterický pláč*). To by nešlo abych spala těch minimáních osm hodin. Kde jste a to přišli? Nee, ještě se musím naučit biologii na zítřejší test. Je toho sice "jenom" dvě z obou stran hustě popsané A4, ale jelikož třičtvrtině slov nerozumím, musím se to našprtat nazpaměť, slovo od slova. Bohužel, biologie je mnohem lepší uspávač než kdejaký prášek, takže to že mi zítra odpadá první hodina pro mě nemá žádný význam, protože asi budu muset vstát jako obyčejně a tu hodinu se učit.
Co budu dělat za dva týdny, kdy bude ten vražedný týden před klalsifikaci?! Bude můj "hysterický smích lehce zaměnitelný za hysterický pláč" pouze pláčem? Obávám se, že se budu choulet v koutě, kolem mě budou rozloženy sešity a učebnice a já budu permanentně vzlykat, už ani nebudu mít slzy, nebudu mít sílu na pláč, natož pak na učení, psychicky zhroucená napíšu všechny testy na 5, propadnu a celé tohleto se bude jako déja vu opakovat znova.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

celkom pěkný a zajímavý... hezky napsané :)