středa 18. června 2008

Mravenci mají křídla?!

Svět se definitivně zbláznil. Měsíc je oranžový, můry jsou zelené, můj brácha bez řečí udělal dobrou večeři. Jediným světlým bodem je, že jsem zase spálila a zároveň rozvařila rýži - to jediné bude vždycky stejné.
Za dva dny mi končí školní rok. Zase. Budu mít skoro tři měsíce prázdnin a mám naplánovaný první týden. A pak nějaké možná, asi a pokud... Což je hloupé, nechci trávit prázdniny na chatě s rodinou.
A mám krizi. Článkouvou krizi. Námětovou krizi. Už přes měsíc jsem neposlala článek do mého "novinového" blogu. Což je pěkně debilní (promiňte mi ty výrazy). Co mám dělat? přemýšlím o tom 24/7. Nebo spíš jen když nespím. Jestli rychle něco nevymyslím, bude to tichý konec mé tiché blogařské... kariéry? Směšné slovo. Ale když si může Carrie Bradshaw v Sex and the City se svým týdenním sloupkem v novinách říkat spisovatelka, proč bych nemohla svůj námětový dluh považovat za kariérní krizi? Tak jako tak, jestli si se mi rychle neobjeví žárovka nad hlavou, jsem v trapu, srabu, průšvihu a bůhví v čem ještě.

Žádné komentáře: