čtvrtek 11. září 2008

Aaaaagrrrrhhhhhh!!!!!!!!!!

Můj bože, to je to takový problém nainstalovat tiskárnu?! Jsem z toho zoufalá, až je mi skoro do pláče. Ale to mě spíš ještě pořád pálí oči z cibule, co jsem před chvílí krájela. V tuhle chvíli jsem tak naštvaná na to, že u nás doma nevydrží jediné stupidní instalační CD, že když jednou zase potřebuju bratra, aby mi s tím pomohl, on vyjímečně nesedí doma na zadku, ale trajdá někde v divočině. A táta jakbysmet. Máme doma tři tiskárny, dvě nefungují a jedna je připojená k počítači, na který nesmím a kterého se stejně bojím. A tak se tu už několik hodin snažím nainstalovat svojí tiskárnu, abych si mohla vytisknout obrázek, na můj nový termohrníček. Taková drobnost, která má jediný účel - zařídit, abych po cestě so školy přestala vrážet do sloupů, vnímala okolní svět a vypadala alespoň trochu k světu. A tahle maličkost mi dneska udělala obrovskou radost. Celé odpoledne jsem se těšila, až přijdu domů, najdu si úžasný obrázek a vytisknu ho. Cha! Prdlajs! Výsledkem celé té tisknoucí akce je, že jsem zoufalá, naštvaná a připadám si jako neschopná blondýna. Člověk by neřekl, jak ho dokáže zdeptat ubohá tiskárna. A věděli jste, že .exe dokumenty se během stahování záhzadně mění na něco nepoužitelného? Proč když jednou zase potřebuju pomoct s technikou, je doma akorát mladší bratr, hrající celý večer falešně na saxofon?!!!!!!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No čusky, narazila jsem na Tvůj blog, tak začnu sosat RSS a taky se pochlubím^^
Měj se krásně,

Domča^^