sobota 27. září 2008

Pirátský bacil

Už minimálně čtvrtý den mluvím, kašlu a vlastně i vypadám jako pirát. Možná jsem pirát. Nevstahují se na piráty nějaké zákony? Víte co myslím, něco jako Asimovy zákony robotiky.

1) Pirát musí ublížit člověku nebo svou činností dopustit, aby člověku bylo ublíženo.
Hm, první zákon a hned se nedá použít. I když - ne že bych si libovala v ubližování lidem, ale tak určitě jsem někdy někomu ublížila. Třeba i nechtěně.

2) Pirát nesmí uposlechnout příkazů jiného člověka, kromě případů, kdy tyto příkazy nabádají k použití prvního zákona.
No, bohužel se už asi tak 16 let víceméně řídím příkazy minimálně dvou lidí, takže se už ani nebudu snažit překonvertovat třetí zákon.

Nejsem pirát i přesto, že jsem si ty zákony vymyslela sama. Tak ale proč proboha mě to nastydnutí nepřejde? Prostě mě nedokáže překonvertovat na piráta ani kdybych sama chtěla. Což, když o tom tak uvažuju bych možná i docela chtěla. Ale ne. Ne! Vždyť já už ani nechci jít spát, protože vím, že se budu celou noc budit kašlem, bude mě to štvát a vůbec se nevyspím. Asi tu budu celou noc sedět, pít horkou citronádu a koukat do prázna. Internet mám za ty dva dny, co jsem s tím stupidním pirátským bacilem bojovala, třikrát prošlý, myslím že ještě pár dní nemoci a najdu internetový konec. Anebo se vydám na internetovou lodní výpravu a objevím internetovou ameriku. Mezitím dočtu další knížky, dokoukám další filmy, vyrobím další úžasné věci z mého dárku, vytisknu další obrázky na termohrníček, přidělám další obrázky na korkovou super zeď a pak už bude jen prázdno. Pak to vzdám, budu sedět čekat, až mě pirátský bacil pohltí celou. Anebo tu bitvu vyhraju a půjdu zpátky do školy. Což je ale, když o tom tak uvažuju, asi ještě horší, než nechat se pohltit pirátským bacilem.

Žádné komentáře: