čtvrtek 25. září 2008

Po dlouhé době

Po dlouhé době jsem nemocná. Teda - měla bych spíš říct, že po dlouhé době jsem nemocná tak, že jsem zůstala doma a nešla do školy. Během mého zotavování jsem se po dlouhé době začetla do knížky tak, že jsem jí za chvíli přečetla asi třetinu a za další chvíli ji celou dočetla. Po dlouhé době jsem k tomu jedla samotnou pařížskou šlehačku, protože po překvapivě dlouhé době u nás nebylo nic dobrého k jídlu. Po dlouhé době jsem jedla marshmallows, protože ani po příjezdu rodičů z práce tu (ne až tak překvapivě) stále nic není. Po jejich příjezdu jsem ale po dlouhé době dostala nečekaný dárek, u kterého by mě nikdy nenapdalo, že ho dostanu. Což mě přivádí k tomu, že po dlouhé době přibyde do mého pokoje něco zásadnějšího, než jenom nový obrázek. Stačí jeden den vypadnout ze stereotypu a hned se toho tolik stane. Po dlouhé době.

Žádné komentáře: