neděle 30. listopadu 2008

Flatinská famerika.

Měla bych si najít práci. Moje radovánky poslední dobou stojí víc, než mi můj rozpočet dovoluje a jelikož jsou tyhle radovánky nejoblíbenější součástí mého týdne, tak nějak se jich nehodlám vzdát. Říkejte si co chcete, ale jakákoliv činnost, při které mám nějakou energii a nemusím jí využívat na počítání teploty vody po vložení ohřáté olověné koule, je pro mě nedocenitelná. Jenže teď je zase neděle večer a já se musím učit Latinskou Ameriku a psát referát na Lyon. K tomu bych si ještě měla přečíst nějaké francouzské texty, udělat úkol na angličtinu a být ráda, že toho na to pondělí nemáme moc.
Nejraději ze všeho bych si teď prostě četla Saturnina, přemýšlela o sladkých hloupostech a snažila se přijít na to, kdo je Fantomas. Ač jsem ráda za jakýkoliv komentář, ještě raději jsem, když není anonymní. Ale to že se někdo podepíše jako Fantomas a napíše super komentář ve mě vyvolá vlnu zvědavosti nad tou kreativní a záhadnou postavou. Kdo to je a jak docílit toho, aby prozradil svou identitu? Nestačilo by říct "nestyď se"?
Díky Fantomasovi bude moje dnešní vzdělávání se neprosto nemožné. Veškerou snahu na naučení se států Latinské Ameriky budou utlačovat myšlenky na potenciální kandidáty. Člověče nechceš mi to prostě usnadnit a klidně rádoby nenápadně se nějakým charakteristickým znakem prozradit?! Nikdo to nebude vědět, jenom já a slibuju, že to nikomu neřeknu!
Viděli jste ten film? Jak to tam dopadlo? Já ani vlastně moc nevím, o čem to bylo. Fantomase znám jen z Arabely a to ještě mlhavě.
Teď mě něco napadlo - možná bych se místo honby za superschopnostmi měla hnát za kouzelným prstenem z Arabely nebo utrženým sluchátkem z Macha a Šebestové.
Nemáte náhodou někdo zlatou rybku? A neví kdo je Fantomas?

1 komentář:

Janík řekl(a)...

Já jsem si docela jistej, že vím a ty taky;-). Chytrej způsob.