čtvrtek 27. listopadu 2008

Jakou byste si bybrali superschopnost?

Rozhodla jsem se, že kdybych si mohla vybrat, jakou superschopnost bych chtěla mít, byl by to asi supersluch. Hodně jsem o tom přemýšlela a řekla jsem si, že neviditelnost se nepočítá, tu by chtěl mít každý a všichni ví, že je ze všech nejlepší. Létání je nuda, navíc člověku musí být hrozná zima! Supersluch vám zajistí spoustu důležitých informací, můžete odposlouchávat zločince, díky tomu vědět, co chystají a oni o tom nebudou mít ani ponětí. Navíc takový supersluch se hodí i v každodenním životě - při zkoušení třeba.
Na druhou stranu možná než supersluch by bylo ještě lepší čtení myšlenek. V mé hlavě se odehrává tolik věcí, o kterých nemá nikdo ani ponětí. Velké plány velkých zločinců se dějí v jejich velice zakomplexovaných hlavách. A u zkoušení byste navíc měli informace z první ruky od učitelky, popřípadě od šprtek v první lavici a ne od člověka, který ví o mlžích stejné nic jako vy a akorát to vyhledává v sešitě.
Musím říct, že tohle je velmi promyšlená teorie, zabírala jsem se jí celou cestu autobusem a cestou ze zastávky, když jsem si zapomněla knížku. Jen mě trochu vadí, že těch schopností je tolik a mít je všechny najednou by bylo sobecké. Co myslíte? Jakou si mám vybrat, až mi je v budoucnosti někdo nabídne?

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jednoznačně čtení myšlenek. Už ve chvíli, kdy jsem četlo tvůj "supersluch", říkalo jsem si, jak málo prozíravé to je, jelikož je samozřejmě čtení myšlenek o mnoho lepší. Vyvedla jsi mě z omylu, jsi také prozíravá.

Tyjo, co já bych za to dalo. Nejistota je děsivá.

Anonymní řekl(a)...

mě by stačil úplně obyčejný sluch :p

Anonymní řekl(a)...

"Mně" ... komu, čemu, třetí pád. Není-to-tak-těžké.

Anonymní řekl(a)...

No já ti nevim... Myslim, že lámání času je lepčejší.

Janík řekl(a)...

Čtení myšlenek je na nic, člověku stačí koukat na to, jak se pohybuje a gestikuluje a ví to, co by věděl i se superschopností. Být neviditelný by se vyplatilo pouze v případě, že by člověk byl i nehmotný. Zastavovat čas je moc náročné a není možné získat tak mocný zdroj energie. Nejpoužitelnější je létání, transportem člověk ztratí spoustu času a ušetřil by za raketu do vesmíru. ;-) Takže létání.